De Business Compositie

De Business CompositieHoe zakendoen volgens muziekprincipes
uw klanten in het hart raakt
en uw organisatie meer succes brengt

Muziek als inspiratiebron voor organisaties die indrukwekkende klantervaringen willen realiseren. Die wordt aangeboord in dit boek. Voor muziekmakers is de klantervaring cruciaal. Zij moeten hun publiek weten te raken met elke uitvoering. Hun reputatie en toekomst staan telkens en direct op het spel.

De Business Compositie laat zien hoe componisten, dirigenten, producenten en musici tot uitvoeringen komen die mensen treffen, ontroeren en in beweging zetten. En vertaalt de principes daarachter naar eye openers en richtlijnen voor ondernemers, bestuurders, strategen, marketeers, accountmanagers, specialisten en hun teams die hun klanten in het hart willen raken en hun Net Promotor Score willen verhogen. Het boek combineert analyse met herkenbare voorbeelden, stelt een paar prikkelende vragen en biedt blikverruimende modellen en direct toepasbare methoden voor business development. Om te tonen hoe dat wat werkt bij het creëren en uitvoeren van overtuigende muziek ook kan werken voor bedrijven en instellingen die klanten willen overtuigen.

Het boek is te bestellen bij Bol.com en Managementboek.nl.