Publicaties
De Business Compositie toont muziek als inspiratiebron voor organisaties die hun klanten indrukwekkende ervaringen willen leveren. Voor muziekmakers is de klantervaring cruciaal. Zij moeten hun publiek weten te raken en ontroeren bij elk optreden. Hun reputatie en toekomst staan elke keer weer op het spel. Daar is iets van te leren.
De Business Compositie laat de principes zien die componisten, dirigenten, producenten en musici gebruiken om tot uitvoeringen te komen die mensen raken, ontroeren, in beweging brengen. En vertaalt die principes naar eye openers en richtlijnen voor ondernemers, bestuurders, strategen, marketeers, accountmanagers, specialisten en hun teams die hun klanten in het hart willen raken en hun Net Promotor Score willen verhogen. Het boek combineert analyse met herkenbare voorbeelden, stelt een aantal prikkelende vragen en biedt blikverruimende modellen en direct toepasbare methoden. verkrijgbaar in een Nederlandse en Engelstalige versie.
De Business Compositie is verkrijgbaar via Amazon.de, Bol.com en Managementboek.nl.
€ 29,95
De onmisbaarheidsfactor (Hurts, Thema, 2006/2008, 190 pagina’s,). Beschrijft hoe organisaties kunnen bereiken dat hun klanten niet meer zonder ze ze willen in situaties die ertoe doen. Toegankelijk geschreven, met veel voorbeelden en handige denk- en werkmodellen. Kernbegrippen: serviceconcept, kernklantkeuze, de 7 C’s van onmisbare dienstverlening. U kunt het boek bestellen via: Thema.nl en Managementboek.nl.
Prijs: €19,95
Branding NL. (verschillende auteurs, Kluwer, 2e druk 2012) Floris Hurts schreef het hoofdstuk over dienstenmerken. Kernbegrippen: revival van relevantie, embedded communication, sturen met cultuur, HRM als merkmanagement. U kunt dit boek bestellen via: Managementboek.nl.
Prijs: €37,50
Artikelen
Skipr magazine, december 2010,
Column Floris Hurts: CPB vertekent beeld zorgkwaliteit
Financieel Dagblad, 16-2-2010,
Artikel Floris Hurts: Klant niet gebaat bij beursnotering
Nieuwstribune, November 2006
Interview Floris Hurts: ‘Zorg dat ze niet zonder je willen’
Thema Magazine, September 2006
Interview Floris Hurts: ‘Hoe word je onmisbaar’
Zorg & Ondernemen, nr 9, 2006
‘De beste innovatie is een nieuwe visie’
Volkskrant artikel, 2006
‘Laat burger met voucher zelf voor zorg kiezen’
Klanten over HDNM
directeur advies belangenorganisatie,
directeur advies belangenoranisatie,
voorzitter rvb zorgorganisatie,
hoofd marketing zorgorganisatie,
projectleider kennisinstituut,
directeur educatief uitgeverij,
directeur adviesbureau zorgsector,
manager business development belangenorganisatie voor bedrijven,
RvB voorzitter maatschappelijke dienstverleningsorganisatie,
manager business development belangenorganisatie voor bedrijven,
commercieel directeur b-t-b uitgeverij,
manager business development belangenorganisatie voor bedrijven,
directeur educatief uitgeverij,
manager business development belangenorganisatie voor bedrijven,